مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-17حوادث

قبل و بعد از هک اکانت اینستاگرام چه باید کرد؟


هک اکانت اینستاگرام یکی از روش های سارقان و مجرمان اینترنتی است که با هدف سرقت اطلاعات شخصی و مالی کاربران به خصوص کاربران خانم با اهداف خاصی انجام می شود.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس فتای استان کرمان گفت: هک اکانت اینستاگرام یکی از روش های سارقان و مجرمان اینترنتی است که با هدف سرقت اطلاعات شخصی و مالی کاربران به خصوص کاربران خانم با اهداف خاصی انجام می شود.

اخبار پلیس استان کرمان 25 مهر ماه 1400 سرهنگ امین یادگارنژاد امروز 25 مهرماه با اعلام این مطلب اظهار کرد: کلاهبرداری از افراد با روش هک اینستاگرام و ارسال درخواست کمک به فالورها (دنبال کنندگان) با این هدف انجام می شود که فرد متخلف اقدام به هک شبکه اجتماعی اینستاگرام فرد کرده و سپس اقدام به ارسال پیام هایی مبنی بر درخواست کمک مالی با ذکر مبلغ و شماره حساب برای واریز می کند که فالورها پس از دریافت پیام با این تفکر که از سوی دوستشان ارسال شده اقدام به واریز وجه درخواستی به شماره حساب اعلامی می کنند.

وی بیان کرد: در صورت دریافت چنین پیامک هایی بهتر است که پیش از واریز وجه با مخاطب به صورت تلفنی تماس برقرار کرده و صحت این موضوع را جویا شوند و پس از اطمینان، وجه درخواستی را واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل و بعد از هک اکانت اینستاگرام چه باید کرد؟

قبل و بعد از هک اکانت اینستاگرام چه باید کرد؟