مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-17ورزشي

توضیح فدراسیون بسکتبال درباره پرونده انضباطی دو ملی پوش خاطی


به گفته رییس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال محمد جمشیدی در ازای پرداخت 150 میلیون خسارت به باشگاه شیمیدر و ارائه یک فقره چک به فدراسیون اجازه بازی در آغاز فصل لیگ برتر را گرفت.

- جی پلاس، فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی از روز گذشته آغاز شد که حضور محمد جمشیدی در ترکیب تیم شهرداری گرگان با ابهامات و انتقادات زیادی همراه شد.

مهر نوشت؛ حضور محمد جشمیدی در زمین و بازی برای تیم شهرداری گرگان از این جهت با حساسیت زا شد که این بازیکن با محرومیت از حضور در لیگ برتر مواجه بود و تا روز گذشته نه قراردادش در فدراسیون ثبت شده بود و نه کارت بازی در اختیار داشت.

دلیل محرومیت محمد جمشیدی پرونده این بازیکن و رای صادر شده برای او بود، موضوعی که ارسلان کاظمی دیگر ملی پوش بسکتبال هم درگیر آن است.

این دو بازیکن به دلیل تخلفاتی که در نقل و انتقال داشتند با جرایمی نقدی از سوی کمیته انضباطی مواجه شدند که برای جمشیدی و کاظمی به ترتیب 200 و 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این و طبق نظر کارشناس خبره ورزشی هر یک موظف به پرداخت خسارت به باشگاه های متضرر در بحث قرارداد شان یعنی شیمیدر و مهرام هم بودند.

این مبلغ روز گذشته برای محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی به یک اندازه و 150 میلیون تومان تعیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح فدراسیون بسکتبال درباره پرونده انضباطی دو ملی پوش خاطی

توضیح فدراسیون بسکتبال درباره پرونده انضباطی دو ملی پوش خاطی