مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-17پزشكي

رعایت شیوه نامه ها بعد از واکسیناسیون الزامیست


به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، واکسیناسیون به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری کووید 19 را کاهش می دهد، اما دریافت دوزهای کامل واکسن هم به منزله ایمنی و پایان رعایت پروتکل های بهداشتی نیست.

- ایسنا/فارس به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، واکسیناسیون به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری کووید 19 را کاهش می دهد، اما دریافت دوزهای کامل واکسن هم به منزله ایمنی و پایان رعایت پروتکل های بهداشتی نیست.

اورنگ ایلامی یکشنبه 25 مهرماه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در استان کاهش چشمگیری داشته است، تاکید کرد: هدف از واکسیناسیون در بیماری های عفونی ویروسی به منزله عدم ابتلا به آن بیماری نیست، بلکه کاهش شدت بیماری در صورت ابتلای افراد به آنها است.

او با اشاره اینکه ایمنی زایی واکسن یک فرآیند زمان دار است و دو هفته پس از تزریق نوبت دوم واکسن، کامل می شود، یادآور شد: تا زمانی که مطالعات علمی، اطمینان کافی از نظر نیاز نداشتن به استفاده از ماسک را اثبات نکرده باشد، شهروندان باید ضمن استفاده مداوم از ماسک، دیگر پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

ایلامی با بیان اینکه برخی واکسن ها بیش از یک نوبت تزریق می شود، ادامه داد: چنانچه در مراحل مطالعاتی مشخص شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت شیوه نامه ها بعد از واکسیناسیون الزامیست

رعایت شیوه نامه ها بعد از واکسیناسیون الزامیست