مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-17ورزشي

توبیخ مدیر چندشغله فوتبال بدلیل درگیری در لیگ


وال اینجا است چرا یک مقام مسئول که خودش در فدراسیون فوتبال پست مدیریتی دارد باید در جریان یک مسابقه با نماینده سازمان لیگ درگیر شود؟ فدراسیون فوتبال چرا تنها به یک توبیخ در مورد چنین فردی بسنده کرده - در شرایطی که طی ماه های گذشته بحث چند شغله بودن امیر حسین محتشم به عنوان رییس کمیته فوتبال ساحلی، رییس هیات فوتبال بوشهر و مدیر کل استاندارد استان البرز بار ها مطرح شده حالا خبر می رسد این فرد مسئول به عنوان یکی از عوامل بی نظمی در جریان مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توبیخ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، ماجرا از این قرار است که طبق نوشته فارس امیر حسین محتشم به دلیل تخلفات و درگیری با نماینده سازمان لیگ در آخرین بازی تیم شاهین بندر عامری با میلادمهر تهران از مسابقات لیگ دسته دوم کشور توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تخفیف توبیخ کتبی شده و توصیه شده از این پس نسبت به وظایف خود آگاه و در چارچوب قانون عمل کند.

لازم به ذکر است اگر تخلفات صورت گرفته در بازی اشاره شده توسط افراد دیگری صورت می گرفت قطعا جریمه های سنگین تری همراه با محرومیت در نظر گرفته می شد، اما سوال اینجا است چرا یک مقام مسئول که خودش در فدراسیون فوتبال پست مدیریتی دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توبیخ مدیر چندشغله فوتبال بدلیل درگیری در لیگ

توبیخ مدیر چندشغله فوتبال بدلیل درگیری در لیگ