مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-17ورزشي

رییس قوه قضاییه: به دعاوی حقوقی ورزشی به صورت تخصصی رسیدگی خواهد شد


اژه ای رییس قوه قضاییه از لزوم حمایت قضایی از ورزشکاران سخن گفت و متذکر شد قوه قضاییه آمادگی دارد تا خلاءهای موجود در زمینه حمایت های معنوی و حقوقی از قهرمانان ورزشی را با ایجاد سازوکارهای مناسب با همکاری وزارت ورزش و خود ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس قوه قضاییه در واکنش به درخواست برخی ورزشکاران برای ایجاد شعب اختصاصی برای رسیدگی به مشکلات و دعاوی حقوقی ورزشکاران تصریح کرد: به دعاوی حقوقی ورزشی به صورت تخصصی رسیدگی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح امروز یکشنبه (25 مهر ماه) در نشست صمیمی با قهرمانان المپیک، پارالمپیک و جهانی که در آستانه روز ملی تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، نشاط را از ضروریات زندگی دانست و با اشاره به ابراز شادی مردم پس از افتخارآفرینی ورزشکاران، گفت: انسان یک بار وقتی داغ بر دلش بگذارند اشک می ریزد و یک بار هم از فرط خوشحالی اشک شوق می ریزد و مدال آوران در شادی مردم شریک هستند.

وی تصریح کرد: ارتباط ورزش قهرمانی با نشاط و سلامت روحی جامعه ارتباطی تنگاتنگ است و نه تنها ورزشکاری که روی سکوی قهرمانی می ایستد و خانواده و اطرافیان او بلکه خیل عظیمی از مردم از پیروزییک ورزشکار ملی خوشحال می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: به دعاوی حقوقی ورزشی به صورت تخصصی رسیدگی خواهد شد

رییس قوه قضاییه: به دعاوی حقوقی ورزشی به صورت تخصصی رسیدگی خواهد شد