مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-17ورزشي

سیزدهمین یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از سیزدهمین یادواره شهدای ورزشکار استان در طبس خبر داد و گفت: رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور سخنران ویژه این یادواره می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن عزیزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری سیزدهمین یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این یادواره با شعار مکتب سردار دلها، مرام شهدا و پهلوانی و پایمردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

وی از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بعنوان الگوی اخلاقی و سیره عملی مورد توجه و اعتماد ورزشکاران یاد کرد و گفت: تعمیق بخشی به معارف ناب اسلامی و ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت از دیگر اهداف این یادواره می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به فرماندهی جبهه مقاومت و دیپلماسی بین المللی سردار سلیمانی تصریح کرد: معرفی گنجینه های دفاع مقدس از مهمترین ویژگی های یادواره شهدا می باشد.

عزیزی از سیزدهمین یادواره شهدای ورزشکاران خراسان جنوبی بعنوان رویدادی موثر فرهنگی در هفته تربیت بدنی یاد کرد و افزود: ترویج جوانمردی و دفاع از ولایت فقیه، بهره گیری از سخنان ناب و وصیای گهربار شهداء از دیگر رویکردهای تاثیرگذار این یادواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی برگزار می شود

سیزدهمین یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی برگزار می شود