مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-17بين الملل

کامبوج ادعای آمریکا درباره فعالیت نظامی چین در این کشور را رد کرد


مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی در یک گزارش جدید آورده که ساختمان ها و جاده ای در پایگاه دریایی کامبوج نشان می دهد این ساخت و ساز در میانه نگرانی ها درباره این مساله صورت می گیرد که تاسیسات جدید برای تسهیل حضور نظامی چین در کامبوج است.

- مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی در یک گزارش جدید آورده که ساختمان ها و جاده ای در پایگاه دریایی کامبوج نشان می دهد این ساخت و ساز در میانه نگرانی ها درباره این مساله صورت می گیرد که تاسیسات جدید برای تسهیل حضور نظامی چین در کامبوج است.

ادعایی که سخنگوی دولت کامبوج آن را بی پایه و اساس دانست و تاکید کرد که پایگاه مذکور نه برای استفاده ارتش چین و نه هیچ کشور دیگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزارش به تاریخ 12 اکتبر سال جاری میلادی از مرکز مذکور مستقر در واشنگتن نشان داد که سه ساختمان و یک جاده جدید به همراه دیگر سازه ها در بازه زمانی اوت و سپتامبر سال جاری میلادی ساخته شده اند.

خبرگزاری صدای آمریکا گزارش داد، سخنگوی سفارت آمریکا در کامبوج گفت، مقام های سفارت از بابت این ساخت و ساز در پایگاه نیروی دریایی ریم کامبوج توسط چین مطلع هستند.

وی ادامه داد: دولت کامبوج درباره قصد، ماهیت و دامنه این پروژه یا نقش ارتش چین شفاف سازی نکرده و همین مساله، باعث بروز نگرانی درباره استفاده احتمالی این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامبوج ادعای آمریکا درباره فعالیت نظامی چین در این کشور را رد کرد

کامبوج ادعای آمریکا درباره فعالیت نظامی چین در این کشور را رد کرد