مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-17فناوري

زندانی دیروز یزدی کارآفرین امروز استان شد


مددجوی زندانی در زندان مرکزی یزد که به دلیل مشکلات مالی به زندان افتاده بود پس از آزادی از زندان اقدام به تولید در زمینه شغلی خود کرد و امروز کارآفرین استانی شده است.

- محمدرضا پاکدل در گفت و گویی رسانه ای با خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات اظهار داشت: در خصوص تامین پهنای باند در استان یزد مشکلی نداریم و مشکل اختلال و کندی سرعت اینترنت مربوط به مسائل کشوری است.

وی با اشاره به گلایه مندی همشهریان از اختلال و کندی سرعت اینترنت گفت: ورودی پهنای باند در استان یزد سیصد گیگا بیت بر ثانیه است که در حال حاضر ظرفیت پهنای باند ورودی استان بیشتر از میزان مصرف فعلی است.

پاکدل با بیان اینکه متناسب با افزایش مصرف پهنای باند را نیز افزایش می دهیم و هیچ گونه مشکلی در این خصوص نداریم عنوان کرد: مشکلات موجود در خصوص اینترنت نیز که برخی افراد با آن روبرو می شوند مربوط به مسائل کشوری و بین المللی است که آن هم در وزارت ارتباطات در دست پیگیری است و بزودی رفع خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد همچنین از همشهریان خواست برای مشاهده پوشش اینترنت و ثبت شکایات از عملکرد اپراتور ها به سامانه نت سنج پلاس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانی دیروز یزدی کارآفرین امروز استان شد

زندانی دیروز یزدی کارآفرین امروز استان شد