مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-17فناوري

اینترنت استارلینک با سرعت نیم گیگابایت در هواپیما


​​​​​​​ایلان ماسک از طرح اسپیس ایکس برای استفاده از استارلینک برای وای فای حین پرواز خبر داد و گفت که این سرویس می تواند اتصالی با تأخیر پایین و سرعت نیم گیگابیت را در هوا فراهم کند.

- ایلان ماسک از طرح اسپیس ایکس(SpaceX) برای استفاده از استارلینک (Starlink) برای وای فای حین پرواز اشاره و تأکید کرد که شرکت او در حال مذاکره با خطوط هوایی برای افزودن سرویس اینترنت ماهواره ای با سرعت بالا است.

ماسک در توییتی نوشت: اگر می خواهید این سرویس را در هواپیمای خود بخواهید، اطلاع دهید.

استارلینک برنامه شرکت اسپیس ایکس برای ایجاد یک شبکه اینترنتی متصل به هم با هزاران ماهواره است و برای ارائه اینترنت پرسرعت به مصرف کنندگان در هر نقطه از کره زمین طراحی شده است.

اسپیس ایکس پیشتر اعلام کرده بود که محصول هوایی در حال توسعه دارد و در حال مذاکره با چندین شرکت هواپیمایی برای افزودن وای فای استارلینک در پرواز است.

اسپیس ایکس تا امروز 1740 ماهواره استارلینک را به فضا پرتاب کرده بیش از 100 هزار کاربر در 14 کشور دارد و قیمت سرویس آن 99 دلار در ماه است.

جاناتان هافلر ، معاون رییس اسپیس ایکس، اوایل سال جاری گفت که این شرکت در حال مذاکره با چندین شرکت هواپیمایی برای افزودن وای فای استارلینک در پرواز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت استارلینک با سرعت نیم گیگابایت در هواپیما

اینترنت استارلینک با سرعت نیم گیگابایت در هواپیما