مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-17اقتصادي

برای ورود به کدام کشورها ارائه کارت واکسن الزامی است؟


بیش از یک سال است که سفرهای بین المللی کاهش یافته است اما با انجام واکسیناسیون بسیاری از کشورها در حال بازگشایی مرزهای خود هستند و در تلاش برای شروع صنعت گردشگری، - یکی پس از دیگری گذرنامه واکسن کووید را معرفی می کنند.

ممکن است در برخی کشورها ورود گردشگران واکسینه شده و افرادی که واکسن دریافت نکردند منعی نداشته باشد اما شرایط ورود هر یک متفاوت است، البته بعضی از کشورها با توجه به موج اخیر دلتا، آزمایش کووید را برای مسافران واکسینه شده نیز الزامی کرده اند.

برای کودکان استثنائاتی مرتبط با سن آنان وجود دارد و ممکن است هنگام سفر با والدین یا همراه واکسینه شده یا عدم آزمایش منفی کووید باشند و یا نیاز است که آزمایش منفی بیماری کووید را همراه داشته باشند و یا قرنطینه شوند.

استفاده از گذرنامه واکسن کووید- 19 در برخی از کشورها به شرح ذیل است: برای ورود به کشور آلبانی باید آزمایش منفی کووید را 72 ساعت قبل از پرواز یا آزمایش منفی آنتی ژن سریع را 48 ساعت قبل از پرواز ارائه کنید و یا مدرکی برای انجام واکسیناسیون کامل حداقل 14 روز قبل از سفر داشته باشید.

از مسافران ارمنستان خواسته می شود که گواهی آزمایش منفی کووید را 72 ساعت قبل از پرواز و یا مدرک واکسیناسیون کامل 14 روز قبل را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ورود به کدام کشورها ارائه کارت واکسن الزامی است؟

برای ورود به کدام کشورها ارائه کارت واکسن الزامی است؟