مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-17اقتصادي

لزوم افزایش مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قم


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با تاکید بر اینکه کانون در برخی مناطق پرجمعیت قم، شعبه و مرکزی ندارد، خواستار افزایش تعداد مراکز کانون در سطح استان با حمایت و همراهی مسئولان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ، حامد حجتی در نشست استاندار قم با جمعی از کودکان و نوجوانان، به برگزاری 30 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در قم به مناسبت هفته ملی کودک اشاره و اظهار کرد: امسال نشاط آفرینی و تزریق روحیه امید و شادابی در کودکان و نوجوانان، سرلوحه برنامه های کانون بود.

وی افزود: برنامه های کانون در هفته ملی کودک در چهار سطح شهر قم، روستاها و دو شهرستان جدید استان و همچنین مراکز ده گانه کانون و فضای مجازی دنبال شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به حضور واحد سیار کانون در روستای سراجه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در ابتدای هفته ملی کودک، افتخار داشتیم مهمان زادگاه شهید محمدحسین فهمیده باشیم و برای کودکان و نوجوانان خونگرم این روستا، برنامه های متنوع را اجرا کنیم.

حجتی به اجرای برنامه های واحد سیار کانون در شهرستان های کهک و جعفرآباد اشاره کرد و افزود: در این دو برنامه نیز شاهد استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قم

لزوم افزایش مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قم