مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-17اقتصادي

تامین 138 درصد از درآمد مصوب هرمزگان در 6 ماهه سالجاری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: درآمد پیش بینی شده برای یک سال هرمزگان 76 هزار میلیارد ریال است که در حال حاضر 138 درصد از میزان تعیین شده برای 6 ماه تامین شده است.

- ، صالح دریانورد اظهار کرد: براساس بخشنامه بودجه سال 1401 رشد اقتصادی هشت درصدی برای کشور در نظر شده و بین استان های کشور تقسیم بندی شده است.

وی افزود: سهم هرمزگان در این زمینه هفت و 2 دهم درصد در سال جاری است که بین بخش های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات تقسیم شده و از استان خواسته شده این سهم را در مقیاس شهرستانی هم توزیع کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان اضافه کرد: تولید ناخالص داخلی هرمزگان متناسب با جایگاه اقتصادی آن نبوده که بخشی از آن به کمبودهای اطلاعاتی مرتبط است و بخشی مربوط به برآورد رشد اقتصادی بود که قرار شد ارزیابی دقیق تری انجام شود.

دریانورد با اشاره به افزایش درامدهای استان هرمزگان طی 6 ماه گذشته، اظهار کرد: درآمد پیش بینی شده برای یک سال هرمزگان 76 هزار میلیارد ریال است که در حال حاضر 138 درصد از میزان تعیین شده برای 6 ماه تامین شده است.

وصول 141 درصد از درآمد مصوب مالیاتی هرمزگان وی با اشاره به وزن درآمدهای مالیاتی هرمزگان که از سایر استان های کشور بیشتر است، ابراز داشت: بخشی از درآمدها توسط گمرک، استاندارد، نیروی انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 138 درصد از درآمد مصوب هرمزگان در 6 ماهه سالجاری

تامین 138 درصد از درآمد مصوب هرمزگان در 6 ماهه سالجاری