مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-17سياسي

تاکید رییس جدید سازمان محیط زیست بر پیگیری پرونده مهشاد و ریحانه


ما حتما و با امید خدا وظیفه خودمان می دانیم این موضوع از جنبه حقوقی و دیگر جنبه هایی که لازم است، پیگیری کنیم.

- سلاجقه اظهار کرد: ما حتما و با امید خدا وظیفه خودمان می دانیم این موضوع از جنبه حقوقی و دیگر جنبه هایی که لازم است، پیگیری کنیم.

نزدیک به چهارماه از ماموریت مرگبار خبرنگاران به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست و ستاد احیای دریاچه ارومیه تحت ریاست عیسی کلانتری که منجر به جان باختن دو خبرنگار جوان شد، می گذرد و حالا رییس جدید سازمان حفاظت محیط زیست می گوید که این سازمان خودش را مکلف به پیگیری این موضوع می داند.

علی سلاجقه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ما حتما و با امید خدا وظیفه خودمان می دانیم این موضوع از جنبه حقوقی و دیگر جنبه هایی که لازم است، پیگیری کنیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان روند پیگیری درباره این موضوع در سازمان ادامه خواهد یافت یا خیر، گفت: صد درصد این اتفاق می افتد و سازمان حفاظت محیط زیست خودش را مکلف می داند که این پیگیری ها را ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوم تیرماه امسال اتوبوس خبرنگاران محیط زیست و عکاسان که به دعوت و میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست به استان آذربایجان غربی سفر کرده بودند، در مسیر بازگشت از بازدید تونل زاب - که یکی از پروژه های ستاد احیای دریاچه ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جدید سازمان محیط زیست بر پیگیری پرونده مهشاد و ریحانه

تاکید رییس جدید سازمان محیط زیست بر پیگیری پرونده مهشاد و ریحانه