مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-17سياسي

تعامل پیروان مذاهب مختلف پس از انقلاب اسلامی گسترش پیدا کرده است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تعامل پیروان مذاهب پس از انقلاب اسلامی به برکت راهنمایی های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تقویت و گسترش پیدا کرده است.

- زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تعامل پیروان مذاهب پس از انقلاب اسلامی به برکت راهنمایی های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تقویت و گسترش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در نشست مشترک با شیخ سلمان حسینی ندوی از علمای برجسته هندوستان و مدیر دارالعلوم ندوه العلما لکهنو و مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان اظهار داشت: خداوند متعال نعمت های مادی و معنوی خود را در جهات مختلف در ایران اسلامی گسترانیده که سرآمد همه نعمت ها اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از نعمت های مادی وجود سرزمین هایی با آب و هواهای مختلف است افزود: مردم خوب یکی دیگر از نعمت های خداوند متعال است به گونه ای که رنگین کمانی از اقوام و انواع مذاهب در سایر نقاط ایران اسلامی ساکن هستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سیاست های امام خمینی (ره) را دنبال می کنند به گونه ای که پیروان همه مذاهب در عرصه های مختلف بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل پیروان مذاهب مختلف پس از انقلاب اسلامی گسترش پیدا کرده است

تعامل پیروان مذاهب مختلف پس از انقلاب اسلامی گسترش پیدا کرده است