مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-17سياسي

نگاه ویژه بیمه سلامت به رفع نیازهای بهداشتی و درمانی سالمندان


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، بر ضرورت رفع نیازهای بهداشتی و درمانی سالمندان در سازمان متبوع خود تاکید کرد.

- ، مهدی رضایی با تاکید بر ضرورت توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی سالمندان گفت: افراد در دوران سالمندی بیش از هر دوره دیگری در زندگی نیازمند مراقبت های جسمی و روانی هستند و در این خصوص حوزه سلامت باید در رفع نیازهای بهداشتی و درمانی این قشر نقش فعال تری را ایفا کند، بدون شک سازمان های بیمه گر پایه از جمله سازمان بیمه سلامت نیز سیاست ها و برنامه های مدون و کارشناسی مناسبی را در رفع مشکلات سالمندان تاکنون اجرایی کرده است.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، با اشاره به نقش سازمان بیمه سلامت ایران در ارائه خدمات سالمندی افزود: پرداخت حق ویزیت، مشاوره و انجام تست های ارزیابی جامع CGA در منزل، پرداخت حق ویزیت، مشاوره و انجام تست های ارزیابی جامع CGA در خانه های سالمندان، پرداخت حق ویزیت، مشاوره و انجام تست های ارزیابی جامع CGA در مراکز روزانه و سرپایی به اعضا تیم درمان و مراقبت های سالمندی نمونه ای از خدمات سازمان بیمه سلامت به سالمندان است.

وی درباره خدمات تحت پوشش بیمه ای سالمندان افزود: بیمه پایه شامل ویزیت با فرانشیز 30%، دارو با فرانشیز 30%، پارا کلینیک با فرانشیز 30%، بستری و جراحی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه بیمه سلامت به رفع نیازهای بهداشتی و درمانی سالمندان

نگاه ویژه بیمه سلامت به رفع نیازهای بهداشتی و درمانی سالمندان