مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-17سياسي

علت آنکه برنامه های خانوادگی سیما مخاطب قبل را ندارند از زبان مجری معروف


مجری تلویزیون درباره دلیل بی اقبالی برنامه های خانوادگی تلویزیون بیان کرد که دلایل مختلفی باعث شده است اما این برنامه ها همچنان نجیب هستند.

- جی پلاس؛ محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون که یکی دو روز در هفته برنامه سیمای خانواده را اجرا می کند درباره فضای برنامه های خانوادگی و اینکه چرا مثل قبل مخاطب ندارند،بیان کرد: مرجعیت اطلاع رسانی نسبت به گذشته تغییر کرده است، در گذشته مرجعیت فقط و فقط تلویزیون بود و اگر می خواستید درباره خیلی از مسائل آموزش ببینید از طراحی و دوخت لباس یا آشپزی یا بعضی مهارت های دیگر آموزش باید پای تلویزیون و همین برنامه های خانوادگی می نشستید.

مهر نوشت؛ وی ادامه داد: امروزه از فضاهای مختلفی می توان محتوا، آموزش و سرگرمی را دریافت کرد با این حال برنامه های خانوادگی هم همچنان مخاطب خود را دارند اما شاید تکثر رسانه ها باعث شده است هر کدام سهمی داشته باشند و به نوعی مخاطبشان تقسیم شود.

حسینیان با اشاره به برنامه سیمای خانواده عنوان کرد: من خودم این روزها در هفته یکی دو باری اجرای برنامه سیمای خانواده را دارم که بیش از 25 سال سابقه دارد و می توانم بگویم این برنامه هنوز نجیب ترین مدل انتقال پیام را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت آنکه برنامه های خانوادگی سیما مخاطب قبل را ندارند از زبان مجری معروف

علت آنکه برنامه های خانوادگی سیما مخاطب قبل را ندارند از زبان مجری معروف