مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-17سياسي

29 مهر؛ حضور ارزیابان یونسکو در کاروانسراهای تاج آباد و فرسفج


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از حضور و بازدید ارزیابان یونسکو از دو کاروانسرای فرسفج و تاج آباد خبر داد.

- علی مالمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بعد از پیگیری ها بالاخره موعد ارزیابی از کاروانسراهای فرسفج و تاج آباد فرا رسید و 29 مهرماه ارزیابان یونسکو از این دو اثر تاریخی به منظور ثبت جهانی بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برنامه هایی به همین مناسبت پیش بینی شده است ادامه داد: در همین راستا 26 مهرماه تور خبری بازدید از کاروانسرای فرسفج از ساعت 10 تا 12 انجام می شود تا وضعیت اثر اطلاع رسانی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان عنوان کرد: 27 مهرماه نیز برنامه آموزش نجوم و اخترشناسی و همچنین رصد ویژه راهنمایان گردشگری از ساعت 18 تا 20 در کاروانسرای تاج آباد برگزار می شود.

وی اضافه کرد: چهارشنبه 28 مهرماه نیز تور خبری کاروانسرای تاج آباد از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود که علاقمندان می توانند از آن بازدید داشته باشند.

مالمیر در پایان ابراز امیدواری کرد با ثبت جهانی این دو اثر بتوانیم در فهرست آثار جهانی جایگاه ارزشمندی داشته و شاهد گردشگران خارجی در پایتخت تاریخ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 مهر؛ حضور ارزیابان یونسکو در کاروانسراهای تاج آباد و فرسفج

29 مهر؛ حضور ارزیابان یونسکو در کاروانسراهای تاج آباد و فرسفج