مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-17سياسي

محله محوری و سرای محله کاهنده معضلات شیراز است


محله محوری و سرای محله می تواند نسبت به کنترل مشکلات موجود در محلات اقدام کند.

- ، محمد فرخ زاده در جمع هیأت رییسه مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز بیان کرد: فعالیت های اجتماعی گروه های مردم نهاد در سطح شهر شیراز می تواند شیراز را در عرصه کلی تأثیرگذار و منشأ اثر قرار دهد و می توان این فعالیت های مردم نهاد در جامعه را گسترش داد.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات به دیگران و گسترش خیر و خوبی باید تبدیل به فرهنگی در جامعه شود که سینه به سینه میان نسل های مختلف منتقل شود البته در این میان شورای آموزش و پرورش نیز می تواند در توسعه فرهنگی اقدامات فعالیت های مردم نهاد کمک کننده باشد از این رو نباید از موضوع آموزش به نسل های جدید بی توجه بود.

این عضو شورای شیراز در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: فعالیت های انجمن های مردم نهاد باید مستقل و بر پایه فعالیت های مردمی باشد اما می توان با بهره برداری از ظرفیت تبلیغی دستگاه های مختلف زمینه توسعه فعالیت های گروه های مردمی را بسط داد.

او ادامه داد: محله محوری و هویت بخشی به محله های شهر شیراز حائز اهمیت است از این رو با ایجاد مراکز تجمعی در محله های شهر شیراز می توان نسبت به برطرف کردن مشکلات محلات توسط فعالیت های ساکنین محله اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله محوری و سرای محله کاهنده معضلات شیراز است

محله محوری و سرای محله کاهنده معضلات شیراز است