مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-17اجتماعي

کاهش دما تا 7 درجه در بخش هایی از کشور/ احتمال بارش برف در ارتفاعات استان های شمالی


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به وقوع بارندگی در برخی استان های شمالی کشور و احتمال بارش برف در ارتفاعات این مناطق طی هفته جاری، - رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به وقوع بارندگی در برخی استان های شمالی کشور و احتمال بارش برف در ارتفاعات این مناطق طی هفته جاری، از وزش باد و کاهش دما در شمال غرب همچنین کاهش حدود 5 تا 7 درجه ای دما در برخی استان های کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به رخداد ابرناکی، گاهی بارش پراکنده و وزش باد در غرب سواحل دریای خزر و شمال استان اردبیل و آذربایجان شرقی طی امروز (25 مهر)، خاطرنشان کرد: در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا و سه شنبه (26 و 27 مهر) با گذر متناوب امواج کم دامنه ترازهای میانی جو از نوار شمالی کشور در برخی مناطق سواحل شمالی، اردبیل و شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما انتظار می رود همچنین وزش باد و کاهش دما در شمال غرب کشور قابل توجه است.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، چهارشنبه (28 مهر) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، گیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما تا 7 درجه در بخش هایی از کشور/ احتمال بارش برف در ارتفاعات استان های شمالی

کاهش دما تا 7 درجه در بخش هایی از کشور/ احتمال بارش برف در ارتفاعات استان های شمالی