مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-17اجتماعي

رانندگان کرمانشاهی ورود ممنوع !/ تابلوهایی که دایره قرمزاند


تابلوی «ورود ممنوع» در ورودی خیابان های کرمانشاه به چشم رانندگان این شهر نمی آید به طوری که برخورد پلیس راهور با این تخلف طی 6 ماه سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 54 درصد افزایش را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، براساس قوانین راهنمایی و رانندگی خودروها فقط می توانند وارد خیابان ها و کوچه هایی شوند که تابلوی نمی شناسند و بدون هیچ توجهی به بازدارندگی انتظامی این تابلو وارد کوچه ها و خیابان ها می شوند.

البته بیشتر تخلف ورود ممنوع را موتورسیکلت ها مرتکب می شوند.

این موضوع سبب گله مندی بسیار از شهروندان شده، در این خصوص کیومرث غلامی معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس، گفت: تخلف ورود ممنوع در معابر شهری بین 173 تخلف رانندگی که وجود دارد و قانو ن گذار برای آن میزان جریمه تعیین کرده، چهره بسیار زشتی دارند به گونه ای که حتی وسایل نقلیه امدادی و انتظامی با وجود داشتن مأموریت از آن منع شده اند.

وی ادامه داد: در برخی از معابر متأسفانه زیرساخت ها به گونه ای است که برای شهروندان در راستای ارتکاب تخلف ورود ممنوع ایجاد انگیزه می کند در حالی که خود شهروندان باید توجه کنند این حرکت علاوه بر خطراتی که در پی دارد به نوعی معرف شخصیت راننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان کرمانشاهی ورود ممنوع !/ تابلوهایی که دایره قرمزاند

رانندگان کرمانشاهی ورود ممنوع !/ تابلوهایی که دایره قرمزاند