مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-17سياسي

این هفته گزینه های تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی می شوند


رییس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه رسمی شورای شهر در هفته جاری گفت: در این جلسه اعضای شورا گزینه های مد نظر خود برای تصدی شهرداری کرمانشاه را معرفی می کنند.

- این هفته گزینه های تصدی "شهرداری کرمانشاه" معرفی می شوند ایسنا/کرمانشاه رییس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه رسمی شورای شهر در هفته جاری گفت: در این جلسه اعضای شورا گزینه های مد نظر خود برای تصدی شهرداری کرمانشاه را معرفی می کنند.

رسول آزادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه رسمی شورا در روز سه شنبه(27 مهر) افزود: در دعوت نامه این جلسه قید شده که اعضای شورا گزینه های مدنظر خود برای تصدی شهرداری کرمانشاه را معرفی کنند.

وی افزود: روند انتخاب شهردار بستگی به گزینه های مطرح شده دارد و اگر گزینه ای مناسب بوده و رزومه خوبی داشته و مدنظر اکثریت اعضا باشد، قطعا این روند کوتاه خواهد بود و در غیراینصورت ممکن است برای بررسی رزومه گزینه های مختلف قدری این پروسه زمان بر شود.

آزادی علم و تجربه را لازمه کار شهردار جدید کرمانشاه دانست و افزود: در کنار اینها فردی که به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب می شود باید از شجاعت، عدالت و سلامت کاری برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این هفته گزینه های تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی می شوند

این هفته گزینه های تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی می شوند