مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-17سياسي

سیاق بین المللی دانشگاه ما لنگ است


دکتر مقصود فراستخواه در نشست «بازخوانی تجربه کشورهای پیشرو در بین المللی سازی آموزش عالی در استفاده از زبان واسط» با بیان اینکه سیاق بین المللی دانشگاه ما لنگ است، - در نشست بازخوانی تجربه کشورهای پیشرو در بین المللی سازی آموزش عنوان شد سیاق بین المللی دانشگاه ما لنگ است دکتر مقصود فراستخواه در نشست  بازخوانی تجربه کشورهای پیشرو در بین المللی سازی آموزش عالی در استفاده از زبان واسط با بیان اینکه سیاق بین المللی دانشگاه ما لنگ است، عنوان کرد: ما از روال کار به هنجار دور مانده ایم.

آن چه ما بعد از انقلاب در پیش گرفتیم، به رغم تمامی دعاوی اسلام گرایی، حتی بر خلاف روال های اسلامی و عصر زرین تمدن پس از اسلام نیز هست.

این من را به عنوان یک معلم آزار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مقصود فراستخواه در این نشست که توسط پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه شریف برگزار شد؛ با بیان این که علم بنا بر سرشت خویش، سیاره جهانی و بین المللی است ، گفت: یکی از پایه ای ترین هنجارهای علم ورزی، جهان روایی است.

مهم ترین هنجار علم بین المللی بودن آن است.

بین المللی بودن علم و دانشگاه جزو اجماع جهانی است و یک عقل سلیم و درک عمومی می داند که علم و دانشگاه به ذات بین المللی است و بهترین کاری که باید انجام داد این است که آن را بین المللی نگه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاق بین المللی دانشگاه ما لنگ است

سیاق بین المللی دانشگاه ما لنگ است