مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-17اقتصادي

ناچار به واردات برخی از واکسن های طیور هستیم


معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: عرضه و تقاضا در موضوع واردات، صادرات و تولیدات داخلی، نقشی تعیین کننده ایفا می کند و البته کیفیت واکسن ها نیز موضوعی غیرقابل چشم پوشی است.

- ایسنا/البرز معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: عرضه و تقاضا در موضوع واردات، صادرات و تولیدات داخلی، نقشی تعیین کننده ایفا می کند و البته کیفیت واکسن ها نیز موضوعی غیرقابل چشم پوشی است.

تعدادی از واکسن ها در کشور تولید نمی شوند و به ناچار ناگزیر به واردات هستیم.

دکتر سید بهمن نقیبی در بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباطات بین سازمان دامپزشکی و موسسه رازی که نقش مکمل یکدیگر را در حوزه پیشگیری و کنترل بیماری های دام و طیور دارند، در بهترین سطح در طی سالیان اخیر قرار دارد، اظهار کرد: موسسه رازی ثابت کرده تامین کننده تعداد قابل توجهی از واکسن های حوزه دامپزشکی به ویژه دام و طیور است و در کنترل بیماری ها نقش مهمی ایفا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: با قاطعیت اعلام می کنیم در بسیاری از موارد که بررسی هایمان را در عرصه فارمی در ارتباط با واکسن های تولیدی موسسه رازی انجام دادیم نتایج بسیار درخشانی دریافت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناچار به واردات برخی از واکسن های طیور هستیم

ناچار به واردات برخی از واکسن های طیور هستیم