مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-17اجتماعي

63 درصد از دانش آموزان خوی واکسینه شدند


تاکنون 63 درصد از دانش آموزان این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر آموزش و پرورش خوی گفت : تاکنون 63 درصد از دانش آموزان این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

غلامرضا نظر علیلو امروز 25 مهر در بازدید از مدرسه شبانه روزی شهید غفارلوی فیرورق بزرگترین مدرسه شبانه روزی شمال استان اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات انجام گرفته و همکاری های تنگاتنگ دانشکده علوم پزشکی خوی 63 درصد از دانش آموزان شهرستان خوی واکسینه شده اند .

وی بابیان اینکه تمام تلاش مان را برای بازگشایی حضوری مدارس انجام می دهیم، تصریح کرد : زمان دقیق بازگشایی مدارس منوط به مجوز ستاد کرونا است .

نظر علیلو در بخشی از سخنانش با اشاره به فواید آموزش های حضوری دانش آموزان و تعلیم و تربیت حضوری اظهار کرد : طبیعی است که آموزش های مجازی نمی تواند جای آموزش های حضوری را بگیرد لیکن طرح واکسیناسیون را برای آماده سازی دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس را با شدت و جدیت دنبال می کنیم .

وی با بیان اینکه 98 درصد معلمان و عوامل اجرایی نیز در سطح شهرستان واکسینه شده اند، تصریح کرد : در ماه های گذشته تنی از چند معلمان باسابقه و همکاران ارزشمند را بخاطر کرونا از دست دادیم و این موجب دلتنگی و غم بسیار برای جامعه آموزش و پرورش شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 درصد از دانش آموزان خوی واکسینه شدند

63 درصد از دانش آموزان خوی واکسینه شدند