مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-17سياسي

برگزاری سیزدهمین دوره نخبه پروری شهید چمران ویژه دانشجویان یزد


معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری سیزدهمین دوره نخبه پروری شهید چمران ویژه دانشجویان دانشگاه های این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری سیزدهمین دوره نخبه پروری شهید چمران ویژه دانشجویان دانشگاه های این استان خبر داد.

سید نبی الله پورطاهری ضمن اعلام این خبر افزود: سیزدهمین دوره آموزشی نخبه پروری شهید چمران با سرفصل های معرفتی، اخلاقی، مهارتی و تشکیلاتی و با حضور قریب به 100 نفر از برادران دانشجو و بسیجی استان یزد در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره تقویت و آموزش نیروی مومن، متعهد، مجرب و شایسته برای انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور آخرین حجت الهی است.

پورطاهری افزود: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین، خلاء برنامه ریزی در این زمینه بیش از پیش حس می شود لذا ضروری است که برای نیل به این هدف و مبارزه با هجمه ی تبلیغاتی شدید دشمنان اسلام بیش از گذشته اهتمام ورزید.

معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته این اردوی تشکیلاتی از 27 مهرماه به مدت یک هفته در شهر مقدس مشهد و با بهره مندی از اساتید برجسته کشوری در جریان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سیزدهمین دوره نخبه پروری شهید چمران ویژه دانشجویان یزد

برگزاری سیزدهمین دوره نخبه پروری شهید چمران ویژه دانشجویان یزد