مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-17اقتصادي

مشکلی بابت تامین نهاده دامی وجود ندارد


مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در انبارهای بندر امام خمینی( ره) حدود یک میلیون و 100 هزار تن نهاده دامی وجود دارد که حدود 70 درصد از آن کنجاله سویا و مابقی ذرت و جو هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در انبارهای بندر امام خمینی( ره) حدود یک میلیون و 100 هزار تن نهاده دامی وجود دارد که حدود 70 درصد از آن کنجاله سویا و مابقی ذرت و جو هستند.

حمید بدوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت نهاده های دامی در بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: وضعیت پهلوگیری کشتی ها، ترخیص و حمل نهاده های دامی، نسبت به ماه های گذشته بهتر شده و در حال حاضر نیز میزان حمل و نقل نهاده های دامی نسبت به فصل تابستان افزایش دو برابری داشته است.

وی افزود: در انبارهای بندر امام حدود یک میلیون و 100 هزار تن نهاده دامی وجود دارد که حدود 70 درصد از آن کنجاله سویا و مابقی ذرت و جو هستند و عملیات ترخیص و حمل آن ها به صورت همزمان در حال انجام است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان اینکه وضعیت نهاده های دامی پایدار است و مشکلی از بابت تامین نهاده وجود ندارد، گفت: حدود 900 هزار تن نهاده دامی شامل کنجاله سویا، جو و ذرت نیز در صف تخلیه و پهلوگیری در لنگرگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی بابت تامین نهاده دامی وجود ندارد

مشکلی بابت تامین نهاده دامی وجود ندارد