مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-17اقتصادي

مرکز نیکوکاریِ تخصصی درمان ناباروری در کرمان افتتاح می شود


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از افتتاح مرکز نیکوکاریِ تخصصی «بُشری» در کرمان داد و گفت: این مرکز به امر هدایت، حمایت و مشاوره افراد نابارور می پردازد و همچنین از خانواده های پرنوزاد نیز حمایت خواهد کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از افتتاح مرکز نیکوکاریِ تخصصی بُشری در کرمان داد و گفت: این مرکز به امر هدایت، حمایت و مشاوره افراد نابارور می پردازد و همچنین از خانواده های پرنوزاد نیز حمایت خواهد کرد.

یحیی صادقی صبح امروز 25 مهرماه در نشست خبری کمیته امداد را نشانگر وضعیت اقتصادی کشور دانست و گفت: اگر حجم مراجعات به این نهاد زیاد باشد، نشان دهنده وضعیت نامطلوب اقتصادی است و برعکس وی با اشاره به مشکلات برخی از زوجین اظهار کرد: در سطح کشور تعداد زیادی از زوجین دچار مشکل فرزند آوری هستند و آمار این افراد قابل توجه است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی نشات گرفته از طلاق هاست و برخی از این جدایی ها به دلیل ناباروری یکی از زوجین است.

وی بالای 90 درصد ناباروری ها را قابل رفع دانست و بیان کرد: متاسفانه هزینه های درمان ناباروری بسیار بالاست.

صادقی از بهره برداری از مرکز نیکوکاری و تخصصی بشری در اواسط هفته جاری در کرمان خبر داد و گفت: این مرکز به امر هدایت، حمایت و مشاوره افراد ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نیکوکاریِ تخصصی درمان ناباروری در کرمان افتتاح می شود

مرکز نیکوکاریِ تخصصی درمان ناباروری در کرمان افتتاح می شود