مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-17سياسي

بازدید رییس مجلس سوییس از بزرگررین دامداری ایران(+عکس)


پروژه رایز از جمله طرح های نستله در راستای مسئولیت اجتماعی بوده است و شرکت نستله ایران توانسته تمام مراحل تولید شیرخام از جمله مراتع، زمین های کشاورزی، تغذیه دام ها و نحوه رسیدگی به دام ها را تحت نظر قرار دهد تا بتواند شیری با کیفیت جهانی در اختیار مصرف کننده های ایرانی قرار دهد.

آندرس اییب، رییس مجلس شورای ملی سوییس، در حاشیه این بازدید بر گسترش همکاری های جمهوری اسلامی ایران و سوییس در حوزه های اقتصادی و کشاورزی تاکید کرد و آنچه در مزرعه شیری زرین هیو رخ داده است را بسیار شگفت انگیز خواند و اظهار امیدواری کرد که این دستاوردها گسترش یابد.

علیرضا سرابچی، سخنگوی رسمی و مدیرکل ارتباطات، سرویس های بازاریابی، قوانین کیفی و ارتباط با دولت شرکت نستله در جمهوری اسلامی ایران نیز با تاکید بر باور بنیادین این مجموعه مبنی بر ایجاد ارزش مشترک برای جوامع گفت: ما در نستله، موفقیت بلند مدت را در گروی ایجاد ارزش برای جوامع می دانیم.

ازاین رو، مشارکت در پیشرفت زنجیره تامین کنندگان داخلی، ما را قادر خواهد ساخت همراستا با تعهدات خود به جامعه ایرانی، در شکوفایی عرصه های مختلف حوزه صنایع غذایی نقشی موثر ایفا کنیم.

در این راستا و با علم به فرصت های موجود در کشور، ارتقای پایداری اقتصادی-زیست محیطی چرخه تولید و تامین مزارع شیری را در زمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس مجلس سوییس از بزرگررین دامداری ایران(+عکس)

بازدید رییس مجلس سوییس از بزرگررین دامداری ایران(+عکس)