مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-17پزشكي

تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت همگانی و روستاییان


مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان از تمدید اعتبار سیستمی بیمه های سلامت همگانی، روستاییان و ساکنان شهرهای کمتر از 20 هزار نفر تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران به مدت سه ماه خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان از تمدید اعتبار سیستمی بیمه های سلامت همگانی، روستاییان و ساکنان شهرهای کمتر از 20 هزار نفر تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران به مدت سه ماه خبر داد.

مسلم آشوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پایان یافتن اعتبار دفترچه های بیمه شدگان عضو صندوق های سه گانه در پایان شهریورماه، ارائه خدمات به مدت سه ماه دیگر به صورت متمرکز و سیستمی در ستاد سازمان تمدید شده است.

وی گفت: این اقدام سازمانی در راستای رضایتمندی بیمه شدگان و پیشگیری از ایجاد شلوغی و تجمع در دفترهای پیشخوان در شرایط شیوع کرونا و خطرهای ناشی از این ویروس همه گیر و گسترش این بیماری است.

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان، افزود: امیدواریم در مدت سه ماه آینده، بیمه شدگان و افراد فاقد پوشش بیمه ای به منظور تمدید و یا ثبت درخواست پوشش بیمه معتبر از طریق سامانه های خدمات غیر حضوری سازمان و نیز دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت همگانی و روستاییان

تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت همگانی و روستاییان