مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-17پزشكي

در بارداری دو برابر دیگران غذا نخورید!


دیدگاه غلط بسیاری از افراد این است که فکر می کنند بانوان باردار باید برای دو نفر غذا بخورند یعنی دو برابر حالت طبیعی؛ - ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: دیدگاه غلط بسیاری از افراد این است که فکر می کنند بانوان باردار باید برای دو نفر غذا بخورند یعنی دو برابر حالت طبیعی؛ در حالی که این امر می تواند برای دستگاه های هضم کننده بدن مادر مشکل ساز باشد.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: معمولا افرادی که قصد بارداری دارند یا جواب آزمایش آنها مثبت شده است، غذاهای پر چرب و پرکالری مصرف کرده یا از تحرک و فعالیت های ورزشی خود می کاهند، در صورتی که این امر اشتباه است.

وی ادامه داد: دیدگاه غلط بسیاری از افراد این است که فکر می کنند بانوان باردار باید برای دو نفر غذا بخورند یعنی دو برابر حالت طبیعی؛ در حالی که این امر می تواند برای دستگاه های هضم کننده بدن مادر مشکل ساز باشد.

این متخصص و مدرس طب ایرانی افزود: در دوران بارداری بدن بانوان دچار تغییراتی شده و سیستم ایمنی، قدرت دفاعی تضعیف می شود، از این رو تا حد امکان باید منابع مورد نیاز بدن از مواد غذایی تامین شود.

نواب زاده با اشاره به تئوری چهار هضم، هضم مری، کبد، هضم عروقی و سلولی بیان کرد: افرادی که بتوانند این چهار هاضمه را در شرایط مناسب و اصولی قرار دهند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بارداری دو برابر دیگران غذا نخورید!

در بارداری دو برابر دیگران غذا نخورید!