مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-17سياسي

راه یابی 11 قاری یزدی به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن


رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از راه یابی 11 قاری برجسته یزدی به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

- ، حجت الاسلام محمود میرجلیلی با اشاره به افزایش سهمیه شرکت کنندگان در بخش آقایان از استان یزد در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری اوقاف در رشته های قرائت به سه نفر و ترتیل به دو نفر، روند برگزاری مرحله نیمه نهایی و اسامی برگزیدگان این استان را اعلام کرد.

وی بیان کرد: در این راستا در بخش آقایان و در رشته قرائت تحقیق، حسین خسروی، جواد برخورداری و سیدعلیرضا میرجلیلی و در رشته قرائت ترتیل، عرفان مزیدی، محمدرضا دوست حسینی و محمدحسین حدادزاده (راه یافته مستقیم از دوره قبل) توانستند به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

میرجلیلی افزود: همچنین امیرحسین عطارزاده در رشته حفظ کل، محمد داوود فلاحی در رشته حفظ 20 جزء و مهدی ضیافتی در رشته اذان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: در بخش بانوان نیز تنها هانیه برخورداری در رشته حفظ 20 جزء توانست به این مرحله راه یابد البته فائزه سادات قریشی نسب در رشته حفظ کل، راه یافته مستقیم از دوره قبل به این مرحله خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 11 قاری یزدی به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن

راه یابی 11 قاری یزدی به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن