مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-17سياسي

بخش خصوصی تسهیلگر توسعه سیستان و بلوچستان است


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی گفت: این استان بدون حضور بخش خصوصی و جذب سرمایه های غیردولتی، تعاونی ها و همکاری مردم امکان توسعه ندارد.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته وحدت اظهار داشت: در رابطه با تدوین لایحه بودجه 1401 دستگاه های اجرایی در حوزه ها و شاخص هایی که دولت مطرح کرده باید طرح های اولویت دار و برنامه ها را تعیین و مشخص کنند.

وی افزود: اشتغال صنایع کوچک، خانگی و روستایی با توجه به شرایطی که سیستان و بلوچستان دارد دارای اهمیت است زیرا با این سرمایه های کوچک می توان کارهای بسیار بزرگی انجام داد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: رویکرد دولت در تدوین بودجه 1401 ثبات اقتصادی، رشد اقتصادی با تمرکز به ارتقای بهره وری (توسعه صادرات، تسهیل فضای کسب و کار و اشتغال زایی) عدالت محوری و مبارزه با فساد و تغییر ساختار بودجه و تأمین مالی و اقتصادی است.

مهرداد عرب اول با اشاره به اینکه طرح های راکد و غیرفعال باید از سوی دستگاه های اجرایی اعلام شود تا در لایحه بودجه 1401 برای آن تعیین تکلیف کنیم افزود: مجموعه اعتبارات ردیف محرومیت زدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی تسهیلگر توسعه سیستان و بلوچستان است

بخش خصوصی تسهیلگر توسعه سیستان و بلوچستان است