مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-17اجتماعي

خزان زودرس بوستان «بهاران»/کم آبی یا آلودگی صنایع؟


مردم ابرکوه خواستار رسیدگی به وضعیت نابسامان بوستان بهاران شهرشان هستند؛ بوستانی که درختانش در سایه بی توجهی و به دلیل کم آبی، آلودگی صنایع و دیگر عوامل در حال خشکیدن هستند.

- ایسنا/یزد مردم ابرکوه خواستار رسیدگی به وضعیت نابسامان بوستان بهاران شهرشان هستند؛ بوستانی که درختانش در سایه بی توجهی و به دلیل کم آبی، آلودگی صنایع و دیگر عوامل در حال خشکیدن هستند.

بوستان بهاران در 15 کیلومتری روستای فراغه که در بین مردم به بوستان فراغه معروف است، یکی از تفرجگاه های قدیمی شهرستان ابرکوه محسوب می شود به طوری که در طول سال و به ویژه ایام نوروز و تعطیلی های مختلف، میزبان جمعیت بسیاری از مردم برای گذراندن اوقاتی خوش و به دور از دغدغه های زندگی شهرنشینی است.

اما امروز دیگر از آن بوستان سرسبز و پررونق سابق خبری نیست و کمتر کسی برای تفریح و لختی آرامش، این منطقه را انتخاب می کند.

خشک شدن تدریخی درختان کهن سال کاج، روشنایی نامناسب، کم آبی، آلودگی و نبود نظافت و پاکیزگی، چهره ای نازیبا از بوستان بهاران را به تصویر کشیده است.

این وضعیت نامناسب صدای اهالی منطقه و مردم را درآورده تا جایی که ویدئوها و عکس های مختلف از خشک درختان و عدم رسیدگی و حفظ و حراست از آن در صفحات مجازی و کانال های مختلف دست به دست می چرخد تا شاید مسئولین به فکر افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزان زودرس بوستان «بهاران»/کم آبی یا آلودگی صنایع؟

خزان زودرس بوستان «بهاران»/کم آبی یا آلودگی صنایع؟