مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-17پزشكي

واکسیناسیون سیار کرونا در حاشیه شهر زاهدان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با هدف دسترسی مردم حاشیه شهر، تیم سیار واکسیناسیون کرونا در حاشیه شهر زاهدان خدمات واکسیناسیون کرونا ارائه می کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با هدف دسترسی مردم حاشیه شهر، تیم سیار واکسیناسیون کرونا در حاشیه شهر زاهدان خدمات واکسیناسیون کرونا ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر سید مهدی طباطبایی در حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون کرونا افزود: در راستای دسترسی مردم حاشیه شهر و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار تیم های سیار واکسیناسیون کرونا به این مناطق اعزام می شوند و واکسیناسیون تمامی گروه های هدف را انجام می دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در حال حاضر در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، تعداد 15 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا فعال است و علاوه بر مراکز تجمیعی، در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه های بهداشت روستایی و در حاشیه شهر توسط تیم های سیار واکسیناسیون کرونا انجام می شود.

دکتر طباطبایی با تاکید بر اینکه، اولین واکسن، بهترین واکسن است، افزود: از تمامی افرادی که تاکنون موفق به دریافت واکسن کرونا نشدند درخواست می شود نسبت به واکسیناسیون خود و خانواده شان اقدام کنند و در کنار واکسینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سیار کرونا در حاشیه شهر زاهدان

واکسیناسیون سیار کرونا در حاشیه شهر زاهدان