مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-17پزشكي

موج بعدی کرونا به رفتارهای اجتماعی مردم بستگی دارد


سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه موج بعدی کرونا بستگی به رفتارهای فردی و اجتماعی مردم دارد، گفت: فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی و استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی در اماکن و معابر عمومی نیز رعایت شود.

- ایسنا/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه موج بعدی کرونا بستگی به رفتارهای فردی و اجتماعی مردم دارد، گفت: فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی و استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی در اماکن و معابر عمومی نیز رعایت شود.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خطر ورود گیلان به موج ششم بیماری کرونا، اظهار کرد: موج بعدی کرونا بستگی به رفتارهای فردی و اجتماعی مردم دارد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون شرط لازم برای مقابله با کروناست؛ نه شرط کافی، افزود: واکسیناسیون با سرعت و دقت در حال انجام است و اگر مردم رعایت موازین بهداشتی را مد نظر قرار دهند، نگرانی ما از موج بعدی کمتر است، اما اگر پروتکل ها مورد توجه قرار نگیرد، نگرانی ها برای بروز موج ششم بیشتر می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست از عادی انگاری بیماری و حضور در دورهمی ها پرهیز کنند و گفت: فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی و استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی در اماکن و معابر عمومی نیز رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بعدی کرونا به رفتارهای اجتماعی مردم بستگی دارد

موج بعدی کرونا به رفتارهای اجتماعی مردم بستگی دارد