مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-17ورزشي

حذف بانوان از دوره استعدادیابی شمشربازی موجب دلسردی ورزشکاران شد


نایب رییس هیئت شمشیربازی خراسان شمالی گفت: متاسفانه فدراسیون در دوره استعدادیابی که در سال جاری برگزار می شود، بانوان را در لیست قرار نداده و این مسئله موجب دلسردی ورزشکاران رشته شمشیربازی شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی نایب رییس هیئت شمشیربازی خراسان شمالی گفت: متاسفانه فدراسیون در دوره استعدادیابی که در سال جاری برگزار می شود، بانوان را در لیست قرار نداده و این مسئله موجب دلسردی ورزشکاران رشته شمشیربازی شده است.

الناز احدی، در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با عدم برگزاری مسابقات شمشیر بازی در سطح استانی و ملی، گفت: هرساله مسابقات کشوری برگزار می شد و استان بازیکنانی را اعزام می کرد که متاسفانه پس از شیوع کرونا مسابقه ای در این رشته ورزشی برگزار نشده است.

احدی ادامه داد: متاسفانه فدراسیون در دوره استعدادیابی که برگزار خواهد شد بانوان را در لیست قرار نداده است و فقط برای آقایان برگزار می کند که بعد از دو سال راکد بودن این رشته ورزشی این اتفاق موجب دلسردی بازیکنان می شود.

وی با توجه به پتانسیل بالای بازیکنان این استان، گفت: در بخش بانوان چندین مقام کشوری اسلحه فلوره و دعوت به اردوی تیم ملی اسلحه سابر داشتیم و در بخش آقایان مقام اول کشوری اسلحه فلوره و همچنین مقام های تیمی و دعوت به اردوی تیم ملی اسلحه فلوره داشتیم که نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف بانوان از دوره استعدادیابی شمشربازی موجب دلسردی ورزشکاران شد

حذف بانوان از دوره استعدادیابی شمشربازی موجب دلسردی ورزشکاران شد