مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-17سياسي

ماجرای پناه بردن خانواده ایلامی به پارک جنگلی چغاسبز


چ️ندی پیش به دنبال انتشار خبری مبنی بر پناه بردن خانواده ایلامی به دلیل فقر و محرومیت به پارک جنگلی چغاسبز ایلام، واکنش همگان از جمله دادستانی را در پی داشت و موضوع به سرعت تحت رسیدگی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش خبری تلخ در خبرگزاری فارس قرار گرفت و طولی نکشید که در همان ساعات اولیه این خبر، تیتر یک اکثر رسانه های استان شد؛ خبری از یک خانواده ایلامی که به خاطر مشکلات متعدد به ناچار به دل جنگل پناه برده و در پارک جنگلی چغاسبز چادرنشینی را در پیش گرفته بودند.

پارک چغاسبز یکی از تفرجگاه های شهر ایلام است و شاید روزانه خانواده های زیادی در این پارک چادر بزنند اما ماجرای این خانواده فرق می کرد چادر آن ها برای لذت بردن از طبیعت برپا نشده بود، بلکه آنها برای فرار از مشکلاتشان به آن پناه آورده بودند و جز آن سرپناه دیگری نداشتند.

این خبر همچون پتکی سنگین بر سر مردم استان فرود آمده بود و می توانست هر مخاطبی را ساعت ها به فکر فرو ببرد؛ تصور مشکلاتی که خانواده ای را این چنین از پا درآورده بود بی شک دل هر انسانی را به درد می آورد.

اما طولی نکشید که این خبر تلخ در دریای محبت ایلامی ها غرق شد و پس از انتشار این خبر که با عنوان سکونت خانواده ای در جنگل های اطراف ایلام به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه اجاره در خبرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پناه بردن خانواده ایلامی به پارک جنگلی چغاسبز

ماجرای پناه بردن خانواده ایلامی به پارک جنگلی چغاسبز