مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 02:452021-10-16پزشكي

هشدار پزشکان نسبت به مصرف روزانه آسپیرین برای جلوگیری از حمله قلبی


کارگروه خدمات پیشگیرانه آمریکا توصیه کرده است افرادی که در معرض خطر بیماری قلبی هستند، مصرف آسپیرین با دز کم را به عنوان شیوه پیشگیرانه شروع نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری فارس به نقل از نیویورک تایمز کارگروه خدمات پیشگیرانه آمریکا توصیه کرده است افرادی که در معرض خطر بیماری قلبی هستند،  مصرف آسپیرین با دز کم را به عنوان شیوه ی پیشگیرانه شروع نکنند.

  این توصیه  برای  افراد در دهه های 40 و 50 زندگی موثر است که محتملا پزشک آن ها دز پایین آسپیرین را به عنوان روش پیشگیرانه برای ایشان  تجویز کرده است.

این کارگروه همچنین هشدار می دهد افراد بالای 60 سال در صورتی که تا کنون حمله ی قلبی  نداشته اند نباید آسپیرین با دز پایین را به عنوان شیوه درمانی شروع کنند.

    کارگروه خدمات پیشگیرانه آمریکا در این خصوص به مطالعات اخیر اشاره می کند که نشان می دهد شروع استفاده از آسپیرین متوقف کنند، همچنین به دلیل آنکه آسپیرین از ایجاد لخته های خون که علت اصلی سکته ی قلبی است جلوگیری می کند، افرادی که پیش از این سابقه حمله ی قلبی داشته اند به هیچ وجه نباید مصرف این دارو را متوقف کنند.

     انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پزشکان نسبت به مصرف روزانه آسپیرین برای جلوگیری از حمله قلبی

هشدار پزشکان نسبت به مصرف روزانه آسپیرین برای جلوگیری از حمله قلبی