مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 22:452021-10-16ورزشي

قصه این سالن نیمه تمام سر دراز دارد/ پروژه ای با 20 درصد پیشرفت طی 5 سال


ماجرای سالن کشتی 5 هزار نفره جویبار که پس از پنج سال پیشرفت 20 درصدی داشت ماجرای تمام نشدنی زیادی دارد از لقب گرفتن نخستین پروژه ورزشی دولت یازدهم تا نرسیدن وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم برای سرکشی در نخستین سفرش به استان می توان اشاره کرد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی مسابقات کشتی جام جهانی نروژ و درخشش کشتی گیران مازندرانی به ویژه جویباری موجب شد بار دیگر پرونده سالن کشتی جویبار بار دیگر توسط رسانه ها مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از فعالان رسانه ای مازندران در این زمینه به شرح ماجرای سالن کشتی جویبار در صفحه شخصی اش پرداخنه و در این زمینه عنوان کرده است؛ سالنی که در شهریور ماه 1395 توسط محمود گودرزی وزیر وقت ورزش و جوانان در آیینی کلنگ زنی شد، هر چند وی در این مراسم گفته بود؛ هم اکنون نیز 3 هزار و 600 پروژه نیمه تمام ورزشی برجای مانده از دولت گذشته در کشور وجود دارد.

وی همچنین برنامه اولویت دار دولت یازدهم کلنگ آن  به زمین خورده بود.

سالن ورزشی 5 هزار نفره جویـبار که قرار بود با 30میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری برسد پس از پنج سال نزدیک 5 میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده بود و در آخرین برآورد اعلام شد؛ بیش از 100 میلیارد تومان پول نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه این سالن نیمه تمام سر دراز دارد/ پروژه ای با 20 درصد پیشرفت طی 5 سال

قصه این سالن نیمه تمام سر دراز دارد/ پروژه ای با 20 درصد پیشرفت طی 5 سال