مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 21:002021-10-16اقتصادي

عدم روکش آسفالت 48درصدی معضل راه های شاهرود


مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان (شاهرود) از عدم روکش آسفالت حدود نیمی از راه های تحت پوشش این اداره کل به عنوان جدی ترین معضل راه و شهرسازی شرق استان نام برد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان (شاهرود) از عدم روکش آسفالت حدود نیمی از راه های تحت پوشش این اداره کل به عنوان جدی ترین معضل راه و شهرسازی شرق استان نام برد.

‍ عمیدی ، مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان ( شاهرود) در دیدار با سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان اظهار کرد: مجموعا بالغ بر 2050 کیلومتر طول مسیر تحت نظارت اداره کل راه و شهر سازی شرق استان (شاهرود) است که از این میزان 299کیلومتر در قالب بزرگراه ، 300 کیلومتر مسیر فرعی و یک هزار و 183 کیلومتر نیز راه روستایی است.

‍ مدیرکل راه و شهر سازی شرق استان (شاهرود)اضافه کرد: مهمترین مشکل جاده های تحت نظارت این اداره کل، عدم روکش آسفالت نزدیک به 48 درصد از راه هاست.

عمیدی افزود: از محل تبصره 14، مبلغ 81 میلیارد تومان مصوب شده است که با این اعتبار می توان پروژه های حساس شرق استان را ساماندهی کرد.

وی با بیان اینکه پروژه جاده ای میامی- جبلان - کلاته خیج، جزو پروژه های جهش تولید استان معرفی شده است گفت: تلاش می کنیم که این پروژه ها را اجرایی و تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم روکش آسفالت 48درصدی معضل راه های شاهرود

عدم روکش آسفالت 48درصدی معضل راه های شاهرود