مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 20:552021-10-16اجتماعي

سامانه بارشی مهمان پایان هفته آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: براساس نقشه های هواشناسی، تا روز دوشنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم شده است، گفت: - احمد اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی، تا روز دوشنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و طی این مدت آسمانی صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.

وی افزود: از روز سه شنبه با شکل گیری جریانات شمالی انتظار داریم شاهد افزایش ابر و بارش های پراکنده به ویژه در غرب استان باشیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه انتظار می رود با تقویت جریانات سرد و شمالی و همراهی آن با موج ناپایدار تراز میانی به تدریج شاهد بارندگی، وزش باد نسبتا شدید، کاهش محسوس دما و مواج شدن دریا در استان باشیم.

اسدی با اشاره به اینکه طی این مدت ارتفاعات استان ابری و مه آلود همراه با کاهش دید خواهد بود، تصریح کرد: باتوجه به سرد شدن هوا طی چهارشنبه شب و پنج شنبه در مناطق سردسیر کوهستانی احتمال بارش مخلوط برف و باران پیش بینی می شود.

وی یادآور شد: روز جمعه انتظار داریم این سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج شود که جزییات بیشتر در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی مهمان پایان هفته آسمان مازندران

سامانه بارشی مهمان پایان هفته آسمان مازندران