موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 20:102021-10-16ورزشي

الهلال 3 - 0 پرسپولیس/ حذف آخرین نماینده ایران از آسیا


تیم های پرسپولیس و الهلال از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض عربستان به میدان رفتند که با برتری الهلال همراه بود و پرسپولیس به عنوان آخرین تیم ایرانی از این مسابقات حذف شد.

- پرسپولیس با شکست مقابل الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های پرسپولیس و الهلال از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض عربستان به میدان رفتند که با برتری الهلال همراه بود و پرسپولیس به عنوان آخرین تیم ایرانی از این مسابقات حذف شد.

سالم الدوساری در دقیقه 27 و گومیس در دقیقه 50 و 70 برای الهلال گلزنی کردند.

با توجه به شکست سنگین الوحده امارات مقابل النصر عربستان، دو تیم عربستانی دیدار نیمه نهایی غرب آسیا را برگزار خواهند کرد.

نیمه اول شوت ماتیوس پریرا در دقیقه هفتم در مسیر حرکت به سمت دروازه با اصابت به پای سید جلال حسینی به دیرک دروازه حامد لک برخورد کرد و به کرنر رفت و دروازه پرسپولیس بسته ماند.

دو دقیقه بعد پرسپولیس اولین تهدید را به روی دروازه الهلال ایجاد کرد که شوت آل کثیر به پای مدافع کره ای خورد و به کرنر رفت.

در دقیقه یازدهم پاس اشتباه اسدی به ضد حمله الهلال تبدیل شد که پاس مارگا به گومیس رسید ولی شوت این مهاجم به سمت دروازه با دفاع میلاد سرلک دفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهلال 3 - 0 پرسپولیس/ حذف آخرین نماینده ایران از آسیا

الهلال 3 - 0 پرسپولیس/ حذف آخرین نماینده ایران از آسیا