مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 19:452021-10-16اقتصادي

تصویب 4 هزار میلیارد طرح برای بخش کشاورزی لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 26 طرح با اعتباری معادل 4 هزار میلیارد تومان و اشتغال زایی برای 7 هزار نفر در ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی تصویب شده است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 26 طرح با اعتباری معادل 4 هزار میلیارد تومان و اشتغال زایی برای 7 هزار نفر در ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی تصویب شده است.

اسفندیار حسنی مقدم در حاشیه جلسه ستاد توسعه سرمایه گذاری که امروز 24 مهرماه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امورات مربوط به صدور مجوزها و پروانه های این تعداد طرح در دست اقدام است و در حال حاضر تعداد 11 طرح با اعتبار 1500 میلیارد تومان و اشتغال زایی برای 1700 نفر موفق به اخذ تمامی مجوزها شده و عملیات اجرای این طرح ها کلنگ زنی و یا عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: در این جلسه با احداث پروژه بزرگ مقیاس تکمیل زنجیره تولید گوشت ماهیان خاویاری به ظرفیت 200 تن خاویار و 10 هزار تن گوشت ماهی خاویاری با حجم سرمایه گذاری 1120 میلیارد تومان و اشتغال زایی 1360 نفر در منطقه رنگین کمان شهرستان پلدختر موافقت شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا ادارات کل تابعه و معاونت های ستادی سازمان به منظور صدور مجوزهای مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن همکاری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 4 هزار میلیارد طرح برای بخش کشاورزی لرستان

تصویب 4 هزار میلیارد طرح برای بخش کشاورزی لرستان