مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-16سياسي

سیزدهمین دوره نخبه پروری ویژه دانشجویان دانشگاه های یزد برگزار می شود


معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری سیزدهمین دوره نخبه پروری شهید چمران ویژه دانشجویان دانشگاه های استان یزد خبر داد.

- اظهار داشت: سیزدهمین دوره آموزشی نخبه پروری شهید چمران با سرفصل های معرفتی، اخلاقی، مهارتی و تشکیلاتی با حضور قریب به 100 نفر از برادران دانشجو و بسیجی استان یزد در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره تقویت و آموزش نیروی مومن، متعهد، مجرب و شایسته برای انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور آخرین حجت الهی است.

پورطاهری افزود: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین، خلاء برنامه ریزی در این زمینه بیش از پیش حس می شود بنابراین ضروری است برای نیل به این هدف و مبارزه با هجمه تبلیغاتی شدید، دشمنان اسلام بیش از گذشته اهتمام ورزید.

معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته این اردوی تشکیلاتی از 27 مهرماه به مدت یک هفته در شهر مقدس مشهد و با بهره مندی از اساتید برجسته کشوری در جریان خواهد بود.

وی گفت: برای دانشجویان حاضر در این دوره آموزش هایی در زمینه مبانی ولایت فقیه، منطق حکمرانی، سبک زندگی فرد انقلابی و کار تشکیلاتی و مباحث مهارتی در نظر گرفته شده که قطعاً در ادامه فعالیت این عزیزان در بدنه تشکلی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین دوره نخبه پروری ویژه دانشجویان دانشگاه های یزد برگزار می شود

سیزدهمین دوره نخبه پروری ویژه دانشجویان دانشگاه های یزد برگزار می شود