مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 19:102021-10-16سياسي

تشکیل پرونده قضایی برای پسماند سراوان/ برخورد قاطعانه با متخلفان


دادستان مرکز گیلان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای پسماند سراوان، گفت: با متخلفان برخورد قاطعانه صورت می گیرد.

- ، سید مهدی فلاح میری با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در رابطه با پسماند سراوان در شعبه بازپرسی گیلان، گفت: تمام موضوعات مربوطه از جمله تصفیه خانه شیرابه، کود آلی، نیروگاه زباله سوز، قراردادها و نحوه مصرف بودجه اختصاص یافته به پروژه های ذیربط نیز در حال بررسی و رسیدگی قضایی است.

وی اظهار کرد: تضییع حقوق عمومی در حوزه های مختلف به دلیل عدم انجام تکالیف قانونی توسط مدیران سازمان ها، ادارات و نهادهای عمومی در خصوص پسماند سراوان قطعی بوده و از این رو دادسرای استان در چارچوب قانونی، برخورد قاطعانه با متخلفان را در دستور کار قرار داده است.

دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضایی در گام نخست همکاری با دستگاه های اجرایی با نگاه پیشگیرانه و با هدف هم افزایی، جلوگیری از وقوع تخلفات، اخطار و تذکر خطاب به مدیران مربوطه است، افزود: حل معضل پسماند، مطالبه جدی مردم و نخبگان استان است.

فلاح میری ادامه داد: پرونده پسماند سراوان با ارجاع به هیئت کارشناسی و احضار بعضی مسئولان و متولیان امر و استماع اظهارات شهود و مطلعان، مسیر مناسبی را طی می کند و قطعاً با هرگونه تخلف و ترک فعل یا سو جریان دارای وصف مجرمانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای پسماند سراوان/ برخورد قاطعانه با متخلفان

تشکیل پرونده قضایی برای پسماند سراوان/ برخورد قاطعانه با متخلفان