مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 19:102021-10-16ورزشي

تا دقیقه 50 ؛ پرسپولیس صفر - الهلال 2/ اوضاع سرخ ها پیچیده شد


دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی برگزار شد که ورزشگاه محل برگزاری این بازی مملو از تماشاگران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 21:30 دقیقه امروز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت.

یحیی گل محمدی در این دیدار تیمش را با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، رضا اسدی(45 احسان پهلوان)، میلاد سرلک، امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر به میدان فرستاد.

رضا اسدی و سعید آقایی در این دیدار از داور اخطار گرفتند.

شروع بازی با حملات پرتعداد تیم الهلال عربستان همراه بود.

الهلالی که از امتیاز حمایت تماشاگران خودی استفاده می کردند در دقایق ابتدایی سرخپوشان را به تحت فشار قرار دادند تا بتوانند به گل برسند.

آبی پوشان الهلال در 10 دقیقه ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند و فشار زیادی را روی دروازه شاگردان گل محمدی آوردند تا بتوانند به گل زودهنگام برسند اما در رسیدن به هدفشان ناکام بودند.

در دقیقه 15 پرسپولیس هر چند توانست تا حدودی از زیر بار فشار حملات الهلال خارج شود و خود را به نزدیکی دروازه این تیم برساند اما همچنان نبض بازی در اختیار آبی پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دقیقه 50 ؛ پرسپولیس صفر - الهلال 2/ اوضاع سرخ ها پیچیده شد

تا دقیقه 50 ؛ پرسپولیس صفر - الهلال 2/ اوضاع سرخ ها پیچیده شد