مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 19:052021-10-16ورزشي

نبود حمایت مالی دختران والیبالیست یزد را از رقابت ملی محروم کرد


مربی تیم سازمان و باشگاه زرتشتی یزد گفت: نبود حمایت مالی، دختران والیبالیست یزد را از شرکت در مسابقات سوپر لیگ والیبال ایران محروم کرد.

- با اشاره به محرومیت های تیم والیبال دختران اظهار داشت: در حالی که دختران والیبالیست یزدی توانستند سهمیه شرکت در سوپر لیگ والیبال ایران از بین 16 تیم را کسب کنند اما به دلیل نداشتن هزینه 20 میلیون تومانی ثبت نام، از شرکت در مسابقات محروم ماندند.

وی افزود: در این تیم 20 دختر 14 تا 21 سال با استعداد و توانمندیهای قابل توجه عضویت دارند و در صورت شرکت در سوپر لیگ و قهرمانی، به مسابقات جام باشگاه های آسیا دعوت شده و امکان انتخاب به عنوان عضو تیم ملی را پیدا خواهند کرد.

فتوحی ادامه داد: این تیم دو سال در دسته یک والیبال کشور بازی کرد و سال گذشته از میان 16 تیم به عنوان یکی از منتخبین برای شرکت در مسابقات سوپرلیگ والیبال انتخاب شد، این در حالی است که در حال حاضر تمام هزینه های تمرین و جلسات بدنسازی را خود دختران تامین می کنند.

مربی تیم سازمان و باشگاه زرتشتی یزد افزود: سال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت والیبال در مجموع 30 میلیون تومان به این تیم کمک شد و هزینه سال گذشته این تیم در شرایط حداقلی، 300 میلیون تومان بود و اگر بخواهیم در همین سطح ادامه دهیم سالانه یک میلیارد تومان برای تیم نیاز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود حمایت مالی دختران والیبالیست یزد را از رقابت ملی محروم کرد

نبود حمایت مالی دختران والیبالیست یزد را از رقابت ملی محروم کرد