مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-16اقتصادي

تشکیل 8 پرونده تخلف و کشف گران فروشی 1500 کیلوگرم مرغ گرم در یزد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف هزار و 500 کیلوگرم مرغ گرم در یکی از فروشگاه های عرضه مرغ خبر داد .

- اظهار داشت: در پی افزایش قیمت مرغ در بازار، کارشناس تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف در قالب گشت مشترک به صورت سرزده از مراکز توزیع مرغ بازدید کردند.

وی افزود: در این بازرسی یک فروشگاه عرضه توزیع گوشت مرغ هزار و 500 کیلوگرم گوشت مرغ که با قیمت غیر مصوب و به صورت قطعه بندی به شهروندان عرضه می کرد، توسط مأموران گشت مشترک تعزیرات حکومتی کشف شد.

مختاری با اشاره به واحدهایی که در سطح شهر قیمت مصوب را رعایت نمی کنند، عنوان کرد: زمانی که ستاد تنظیم بازار قیمت 25 هزار و 500 تومان را اعلام می کند، این قیمت لازم الاجراست.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان یزد همچنین از تشکیل گشت مشترک تعزیرات حکومتی مرکز استان و شهرستان های تابعه با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مبارزه با گرانفروشی همچنین ایجاد تعادل و ثبات در بازار خبر داد.

مختاری افزود: واحدهای متخلف شناسایی و برای تمامی این واحدها پرونده تخلفاتی شامل گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور، عدم درج قیمت، تقلب، کم فروشی، عدم رعایت موارد بهداشتی و … تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 8 پرونده تخلف و کشف گران فروشی 1500 کیلوگرم مرغ گرم در یزد

تشکیل 8 پرونده تخلف و کشف گران فروشی 1500 کیلوگرم مرغ گرم در یزد