مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-16سياسي

انتظار امام زمان (عج) شور سیاسی و دینی در جامعه می آفریند


دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق مذهبی کشور گفت: انتظار امام زمان و اندیشه مهدویت در هر جامعه ای می تواند شور سیاسی و دینی بیافریند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم لطفیان شامگاه شنبه در مراسم جشن امامت حضرت مهدی عج الله و رونمایی از فیلم مستند حاج شیخ محمد ابراهیم فیاضی در مسجد جامع شهر گلشهر، اظهار داشت: شیعه اهل ایثار است و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی با اشاره به اینکه کسی که در اندیشه کار خیر باشد و برای گره گشایی از مشکلات مردم قدم بردارد در بهشت جایگاه ویژه ای دارد، تاکید کرد: مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدابراهیم فیاضی از جمله علمای شیعه بودند که در امر خدمت به مردم مشتاق بودند و مردم شهر گلشهر از خدمات عمرانی وی تا سال های متوالی بهره می برند.

منتظران ظهور بی قرار هستند دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی و مذهبی کشور در ارتباط با انتظار فرج حضرت مهدی موعود عج الله، گفت: انتظار امام زمان و اندیشه مهدویت بی قراری و شور سیاسی و دینی ایجاد می کند.

انتظار فرج تنها به چشم انتظاری نیست وی با بیان اینکه برخی منتظران ظهور پس از مدتی دچار تردید می شوند، بیان کرد: انتظار تنها چشم انتظاری برای رخ دادن ظهور نیست بلکه باید زمینه این ظهور را فراهم سازیم، منتظر ظهور باید رزمنده و کارگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار امام زمان (عج) شور سیاسی و دینی در جامعه می آفریند

انتظار امام زمان (عج) شور سیاسی و دینی در جامعه می آفریند