مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-16اقتصادي

بزرگترین پروژه شهری اهواز تعطیل شد


خردادماه امسال قرار بود از پروژه میدان دانشگاه شهید چمران اهواز بهره برداری شود اما مسوولان شهرداری اهواز با عدم پرداخت به موقع مطالبات پروژه منجر به تعطیلی آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پیمانکار پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه شهید چمران اهواز امروز نامه تعطیلی کارگاه را زد تا عملا این پروژه هم تعطیل شود.

سال گذشته  عملیات اجرایی پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه شهید چمران اهواز و میدان جمهوری با اعتبار 382 میلیارد تومان به عنوان  بزرگترین پروژه های شهری با همکاری  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اهواز آغاز شد.

هدف از بهره برداری دو پروژه میدان دانشگاه و میدان جمهوری:1- تسهیل عبور و مرور2-کاهش زمان سفرهای شهری 3-کاهش مصرف سوخت4- استفاده بهینه از پل های روی رودخانه از جمله پل پنجم5- بهبود خدمات رسانی به محلات کم برخوردار مانند لشکر آباد و شیلنگ آباد در پروژه میدان دانشگاه و محله آخر آسفالت در میدان جمهوری 6- ایجاد ارتباط موثر میان شمال و جنوب غربی اهواز در میدان دانشگاه 7- فعال شدن کریدر شمال جنوب اهواز از شوشتر تا آبادان (تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری) بود.

پروژه میدان جمهوری به دلیل وجود معارض دکل های برق از ابتدا شروع نشد و همچنان درگیر رفع معارض است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پروژه شهری اهواز تعطیل شد

بزرگترین پروژه شهری اهواز تعطیل شد